HTML

Mikor a "Mac nekem" blogot létrehoztam az a cél vezérelt, hogy valahogyan én is csatlakozhassam a Mac userek táborához. Sajnos az anyagi lehetőségeim jelentősen korlátozottak így utolsó esélyként benneteket hívlak segítségül. Minden megoldás érdekel.

Project állása: 0,0 %

Ha gondolod PayPal-on keresztül is segíthetsz bármekkora összeggel. Klikkelj a "Donate" gombra.

KONTAKT

macnekem kukac gmail pont com

KOMMENTEK

iPhone tapasztalataim

2008.09.07. 20:23 Mac nekem

Immáron több, mint két hete használok iPhone-t többnyire megelégedéssel. Pozitív és negatív tulajdonságokat a neten gyakorlatilag már jóval előttem megírták és nem akarom ismételni őket. Majdnem mindegyikkel egyetértek. Egyedül a 3G hálózat eldobását nem csinálja rendszeresen a hibák közül (eddig csak egyszer fordult elő). Ösztönös windowsos reakcióm a restart volt és láss csodát: bevált. Nem gondoltam volna. :)

Persze mint sokan mások én is nagyon várom a Let's Rock eseményt és a bejelentéseket. Nagyon bízom a 2.1-es firmware érkezésében, amely sok problémára fog megoldást jelenteni. Handrás felsorolása a pótlásra váró szolgáltatásokról: "sms forwarding, kontakt küldés, kikapcsolható szótár, copy paste, és notes szinkronizálási lehetőség". Ehhez tenném még hozzá a szabadon választható mp3 csengőhangokat, de ez reménytelen álom. Valamint szeretném ha a hívásidőmet is részletesebben tudnám elemezni. Nincs szétválasztva a kimenő és bejövő hívások ideje (lásd a képet). A Safari nekem sokszor "lefagy", pontosabban egyszerűen elfeketedik a kép és visszadob az ikonok közé. Bízom benne, hogy erre is lesz megoldás.

 

 

A PayPal támogatásokat nagyon szépen köszönöm ismét. Egyenként csak párszáz forintot (illetve valaki egy ezrest) küldtetek, de higyjétek el ennek is nagyon örülök mert előbb-utóbb össze fog gyűlni a pénz! Igyekszem én is hozzátenni a saját részemet, lehetőségeimhez mérten. Ha van egy 500-asod, hogy előretold Mac-es álmaim szekerét, akkor kérlek segíts.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macnekem.blog.hu/api/trackback/id/tr70652800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása