HTML

Mikor a "Mac nekem" blogot létrehoztam az a cél vezérelt, hogy valahogyan én is csatlakozhassam a Mac userek táborához. Sajnos az anyagi lehetőségeim jelentősen korlátozottak így utolsó esélyként benneteket hívlak segítségül. Minden megoldás érdekel.

Project állása: 0,0 %

Ha gondolod PayPal-on keresztül is segíthetsz bármekkora összeggel. Klikkelj a "Donate" gombra.

KONTAKT

macnekem kukac gmail pont com

KOMMENTEK

Vissza a múltba

2014.03.14. 23:02 Mac nekem

Több, mint öt és fél évvel ezelőtt jött az a kiváló, ámbár halva született ötlet, hogy blogírás kapcsán gyűjtögessek és segítséget kérjek saját iMac vagy Macbook Pro vásárlásához. Azóta sincs Mac-em. :)

Négy éve nem írtam már le egy karaktert sem és miközben most pötyögök, azon gondolkodom annak ellenére, hogy továbbra sincs ennek a naplónak létjogosultsága mégis miért töltöm vele az időmet. A remény hal meg utóljára? Talán. Így születünk, mindig bízunk valami csodában, hogy egyszer az életben hátha történik már valami jó is. Ennek reményében valami földöntúli ötlettől vezérelve léptem be újra és folytatom most. Ha érdekel ez bárkit is.

Az eltelt időben megannyi PC megfordult a kezeim között, sőt egy néhány hetes időszakban még egy régi Macbook Prót is nyúztam, csak kár, hogy ez utóbbival átvertek és hibás volt. Szerencsére túladtam rajta egy szorgalmas és kihívások után kutató szakinak. Nem buktam rajta csak pár tízezret.

Lássuk, mi vár még itt rám. Gyertek ti is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macnekem.blog.hu/api/trackback/id/tr75860942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása