HTML

Mikor a "Mac nekem" blogot létrehoztam az a cél vezérelt, hogy valahogyan én is csatlakozhassam a Mac userek táborához. Sajnos az anyagi lehetőségeim jelentősen korlátozottak így utolsó esélyként benneteket hívlak segítségül. Minden megoldás érdekel.

Project állása: 0,0 %

Ha gondolod PayPal-on keresztül is segíthetsz bármekkora összeggel. Klikkelj a "Donate" gombra.

KONTAKT

macnekem kukac gmail pont com

KOMMENTEK

Újra itt vagyok

2010.01.28. 20:20 Mac nekem

Mivel még mindig nem sikerült összegyűjtenem annyi pénzt, hogy vegyek egy Mac-et, ezért visszatérek a bloghoz és folytatom azt. Persze lehet, hogy továbbra sem érek el vele semmifajta eredményt, azért nem adom fel. Tulajdonképpen más esélyem nincsen.

Szóval hamarosan új bejegyzések érkeznek és egy kicsit át is alakul az oldal. Addig akit érdekel bátran nézzen szét, olvasson és ismerje meg az okot, amiért itt vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macnekem.blog.hu/api/trackback/id/tr761710839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása