HTML

Mikor a "Mac nekem" blogot létrehoztam az a cél vezérelt, hogy valahogyan én is csatlakozhassam a Mac userek táborához. Sajnos az anyagi lehetőségeim jelentősen korlátozottak így utolsó esélyként benneteket hívlak segítségül. Minden megoldás érdekel.

Project állása: 0,0 %

Ha gondolod PayPal-on keresztül is segíthetsz bármekkora összeggel. Klikkelj a "Donate" gombra.

KONTAKT

macnekem kukac gmail pont com

KOMMENTEK

Windows Live Mail

2008.10.02. 13:15 Mac nekem

Az XP újratelepítése során úgy döntöttem ideje továbblépni az Outlook Express 6-ról levelezés terén. Ennek megfelelően felpattintottam a Windows Live Mailt. Egy darabig használtam is, de valahogy nem sikerült megszokni. Nem tetszik, hogy mostmár nem kezel identitásokat és gyakorlatilag minden email fiókhoz külön tárolómappák tartoznak. Lehet, hogy könnyen áttekinthető, de 6-8 fióknál már igen körülményes ezeket külön-külön kezelni.

Úgy döntöttem visszatérek az Outlook-hoz legalábbis a Mac megvásárlásáig. Ekkor jött a kritikus pillanat: A WLMail nem volt hajlandó exportálni a leveleimet olyan formátumban, hogy azt az OE-ben be tudjam importálni. Végül a drag and drop megoldást próbáltam ki, ami végülis tökéletesen bevált. Tehát Intézőben megnyitottam a leveleim tárolómappáját, valamint mellé az Outlook Express-t. Majd az .eml fájlokat egyszerűen kijelöltem és behúztam a levelezőprogram ablakába. Perfectül működik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macnekem.blog.hu/api/trackback/id/tr48692414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nuphar · http://macoldasok.blog.hu 2008.12.10. 20:59:50

tudom ajánlani az outlook express helyett a microsoft outlook-ot ami az office programcsomag része és mérföldekkel jobb a beépítettnél, winen én is azt használtam anno
nem tudom a win live mail mit tud vagy sem, de biztos van más megoldás rá
süti beállítások módosítása