HTML

Mikor a "Mac nekem" blogot létrehoztam az a cél vezérelt, hogy valahogyan én is csatlakozhassam a Mac userek táborához. Sajnos az anyagi lehetőségeim jelentősen korlátozottak így utolsó esélyként benneteket hívlak segítségül. Minden megoldás érdekel.

Project állása: 0,0 %

Ha gondolod PayPal-on keresztül is segíthetsz bármekkora összeggel. Klikkelj a "Donate" gombra.

KONTAKT

macnekem kukac gmail pont com

KOMMENTEK

Holnaptól

2008.08.21. 18:43 Mac nekem

Egészen pontosan éjféltől itthon is megvásárolható lesz az iPhone 3G. Mindenki tudja, mindenhol ezt írják. Azt mégsem tudja senki pontosan mennyi érkezett az országba. Ha minden igaz, akkor saját kezemben is foghatok egyet holnap vagy legkésőbb hétfőn. Kíváncsi leszek rá élőben milyen. Valójában még sohasem láttam egy példányát sem, csupán felvételeken.

Létezik olyan, hogy az ember kiöregedik a PC-zésből? Közel harminc éves vagyok és egyre jobban unom (utálom?... utálom!). Mikor egy felkérés érkezik valamilyen feladat megoldására már-már rossz érzéssel nyomom meg a számítógép bekapcsoló gombját. Megvárom míg a Windows magához tér és elkezdem a munkát. Nem egy esetben jön a szinte már természetesnek mondható krakk. Ugye minden PC usernek megvan az az érzés, amikor tudván tudja, hogy senki nem nyúlt a gépéhez az mégis minden előjel nélkül önmagába zuhan? Akár hardver, akár szoftverhibával de búcsúzik a felhasználótól. Szeretem mikor a Windowsom új hardvert képes találni annak ellenére, hogy hónapok óta ugyanaz a változatlan konfiguráció. Félelmetes. Nem mellesleg kevés hatásosabb módja van a megőrülésnek, mint ilyesmiket tapasztalni.

A blog egyik célja, hogy olyan segítő szándékú embereket keressek akik hajlandóak valamilyen formában támogatni a Macre váltásomat. Ezért létrehoztam egy PayPal-os lehetőséget. Így aki anyagi formában tud vagy akar támogatni, akkor az az itt jobbra lévő DONATE feliratú gombra klikkelve megteheti kockázatmentesen. Bármekkora összegnek örülök és előre is köszönöm mindenkinek. A támogatásokhoz fűzött közleményeket, észrevételeket pedig a macnekem kukac gmail pont hu címre várom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macnekem.blog.hu/api/trackback/id/tr24626495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása