HTML

Mikor a "Mac nekem" blogot létrehoztam az a cél vezérelt, hogy valahogyan én is csatlakozhassam a Mac userek táborához. Sajnos az anyagi lehetőségeim jelentősen korlátozottak így utolsó esélyként benneteket hívlak segítségül. Minden megoldás érdekel.

Project állása: 0,0 %

Ha gondolod PayPal-on keresztül is segíthetsz bármekkora összeggel. Klikkelj a "Donate" gombra.

KONTAKT

macnekem kukac gmail pont com

KOMMENTEK

MacBook videó

2008.09.27. 20:16 Mac nekem

Mivel a MacBook említésre került, íme egy pár perces kis erőfitogtatás mozgókép formájában. Lenyűgöző. Egyben elnézést kérek azoktól akiknek ez mindennapos és megszokott, de nekem egyelőre még csak álom a Mac.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macnekem.blog.hu/api/trackback/id/tr84684870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mac nekem · http://macnekem.blog.hu 2008.09.28. 16:28:27

Kedves látogatók! Lehet ám hozzászólni a posztokhoz! :)
süti beállítások módosítása