HTML

Mikor a "Mac nekem" blogot létrehoztam az a cél vezérelt, hogy valahogyan én is csatlakozhassam a Mac userek táborához. Sajnos az anyagi lehetőségeim jelentősen korlátozottak így utolsó esélyként benneteket hívlak segítségül. Minden megoldás érdekel.

Project állása: 0,0 %

Ha gondolod PayPal-on keresztül is segíthetsz bármekkora összeggel. Klikkelj a "Donate" gombra.

KONTAKT

macnekem kukac gmail pont com

KOMMENTEK

Hívás bontás

2008.09.16. 15:42 Mac nekem

Múlthét pénteken frissítettem az iPhone szoftverét 2.1-esre és vegyes tapasztalataim vannak. Sajnos nálam még mindig akadnak megbízhatósági hiányosságok noha jóval kevesebb, mint azelőtt. A Safari továbbra is visszadob időnként, mintha csak megnyomnám a Home gombot.

A legidegesítőbb problémának azonban mégis a következőt tartom: beszélgetés után amikor elveszem a fülemtől a készüléket a kijelző elsötétedik és nem tudom bontani a hívást. Ilyenkor megnyomom a Home gombot, hogy a kijelző bekapcsoljon és le tudjam nyomni de ez többnyire több másodpercig is eltart. Kivéve mikor elég gyors vagyok és még akkor tudok bontani mielőtt kikapcsol a kijelző.

Más is tapasztalt már hasonlót? Esetleg van valami megoldás a problémára?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macnekem.blog.hu/api/trackback/id/tr23666297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása