HTML

Mikor a "Mac nekem" blogot létrehoztam az a cél vezérelt, hogy valahogyan én is csatlakozhassam a Mac userek táborához. Sajnos az anyagi lehetőségeim jelentősen korlátozottak így utolsó esélyként benneteket hívlak segítségül. Minden megoldás érdekel.

Project állása: 0,0 %

Ha gondolod PayPal-on keresztül is segíthetsz bármekkora összeggel. Klikkelj a "Donate" gombra.

KONTAKT

macnekem kukac gmail pont com

KOMMENTEK

iPhone 3G a kezemben

2008.08.28. 15:20 Mac nekem

Ha őszinte akarok lenni azt kell mondanom, hogy 22-én (hazai forgalmazásának kezdetén) vettem a kezembe először az Apple telefonját és azóta használom folyamatosan. Ahogyan ez lenni szokott már az elején megszülettek az első benyomások, de úgy gondoltam adok neki pár napot mielőtt leírom a gondolataim.

Aki olvassa a blogot vagy veszi a fáradtságot és visszaolvassa az eddig írtakat az tudja, hogy az Apple termékekkel kapcsolatban szikrányi gyakorlati tapasztalatom nincsen. Így bátran állíthatom azt, hogy a gondolataim teljesen függetlenek (az objektív kifejezés azért erős lenne) a világ legjobb mobil kommunikációs eszközével kapcsolatban.

Merthogy ez az. Némi aggodalommal vettem a kezembe, hiszen megrögzött Nokia júzer lévén nem voltam benne biztos, hogy a használatba vétel és a kezelés zökkenőmentes lesz. Azóta viszont útólért és lehengerelt a varázslat, ez az igazi! De tényleg. Kicsit nehéz összeszedni, hogy mit is írjak róla. Kezembe illő, átgondoltan megtervezett, brutálisan gyors. Minden amire eddig hosszú másodperceket kellett várni (kontaktokban lapozás, scrollozás, képek és videók megnyitása, stb.) az iPhone-al villanás. Kibaszott gyors, szó szerint. Szeretem ha valami hatékony és bíztam benne, hogy nem fogok csalódni. Így is történt.

Tulajdonképpen innentől kezdve képtelen vagyok megérteni a többi hasonló kategóriájú eszköz gyártóját. Vajon keresik a megoldást, próbálnak lépést tartani? Nagyon nem veszem észre. A Nokia telefonjaim elég sűrűn cserélődtek igyekeztem mindig a csúcsmodellt használni. Természetesen csak azokat amelyek ki tudták szolgálni az igényeimet. Nos az iPhone négyzetre emeli a teljesítményt, sebességet és hatékonyságot ezeken a területeken. Most eléggé általánosságban írok, de a részletek kiemelését későbbre tartogatom. Annyi mindenről tudnék írni amely fontos és jó, hogy órákon keresztül sorolnám. Erre most sajnos nincs időm.

Konklúzió: beleszerettem, nem kell más! (Már csak egy iMac vagy MacBook és beköszönt a kánaán...)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macnekem.blog.hu/api/trackback/id/tr37637883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása