HTML

Mikor a "Mac nekem" blogot létrehoztam az a cél vezérelt, hogy valahogyan én is csatlakozhassam a Mac userek táborához. Sajnos az anyagi lehetőségeim jelentősen korlátozottak így utolsó esélyként benneteket hívlak segítségül. Minden megoldás érdekel.

Project állása: 0,0 %

Ha gondolod PayPal-on keresztül is segíthetsz bármekkora összeggel. Klikkelj a "Donate" gombra.

KONTAKT

macnekem kukac gmail pont com

KOMMENTEK

Új hónap, új Windows

2008.09.19. 19:53 Mac nekem

Alig egy hónap telt el a PC-men lévő operációs rendszer telepítése óta. Akkor (ezidáig először és minden bizonnyal utóljára) egy Vista változat mellett döntöttem a sok XP reisntall után. A probléma nem oldódott meg, a gép elkezdte a szokásos hülyeségeit.

Most éppen azt játssza (a borzalmas belassulások mellett), hogy nem hajlandó felismerni semmilyen USB portra kötött eszközt. Az iPhone-t sem. Minden lehetséges mentőmegoldást kipróbáltam már és mégsem működik. Hajamra erősebben hat a gravitáció így a harmadik X hajnalán, de ha nem muszáj nem gyorsítom fel a folyamatot. Marad tehát a pozitív világszemlélet és a hétvégén ha lesz időm felteszek egy XP verziót.

Kár, hogy senki nem cserél egy az egyben Mac-et PC-re, pedig szívesen odaadnám. Persze megértek mindenkit, hogy ilyen hülyeségbe nem megy bele. Addig is várom az esetlegesen érkező támogatásokat.

Odakint meg esik. Tudom, hogy kicsit fura de én imádom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macnekem.blog.hu/api/trackback/id/tr41671956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása