HTML

Mikor a "Mac nekem" blogot létrehoztam az a cél vezérelt, hogy valahogyan én is csatlakozhassam a Mac userek táborához. Sajnos az anyagi lehetőségeim jelentősen korlátozottak így utolsó esélyként benneteket hívlak segítségül. Minden megoldás érdekel.

Project állása: 0,0 %

Ha gondolod PayPal-on keresztül is segíthetsz bármekkora összeggel. Klikkelj a "Donate" gombra.

KONTAKT

macnekem kukac gmail pont com

KOMMENTEK

Elaludt a témobil?

2008.08.15. 21:54 Mac nekem

Valóban érdekes a helyzet. Azt jósoltam, hogy legkésőbb mára tisztában leszünk a hazai iPhone 3G árakkal azonban a T-Mobile az égvilágon semmit nem mozdult az ügyben. A közeli országok szolgáltatói azért igykeznek élni a reklámozás adta lehetőségekkel, de "a legnagyobb hazai mobilcég" csak ül a babérjain. Kicsit rossz előérzetem van, de reméljük az augusztus 22-es dátum nem fog kitolódni. Már létezik ugyan egy oldal de üres, mint Tompika feje.

Az innen-onnan összeszedett információk szerint (vagyis nem hivatalosan) a 8Gb-os modell ára 45-55.000 míg a 16Gb-osé 65-75.000 Ft körül fog mozogni. Nyilván az árra befolyással lehet, hogy milyen hűségcsomagot választunk mellé. Szóval találgatni tök fölösleges. Az Appleblog információi szerint mindösszesen 6000 darab készülék érkezik/érkezett az országba. Első körben legalábbis.

Megyek eszek egy pár szelet melegszendvicset. Erről az éjszakai zabálásról kellene leszokni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macnekem.blog.hu/api/trackback/id/tr62617971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása