HTML

Mikor a "Mac nekem" blogot létrehoztam az a cél vezérelt, hogy valahogyan én is csatlakozhassam a Mac userek táborához. Sajnos az anyagi lehetőségeim jelentősen korlátozottak így utolsó esélyként benneteket hívlak segítségül. Minden megoldás érdekel.

Project állása: 0,0 %

Ha gondolod PayPal-on keresztül is segíthetsz bármekkora összeggel. Klikkelj a "Donate" gombra.

KONTAKT

macnekem kukac gmail pont com

KOMMENTEK

Ismét van USB 2.0!

2008.09.30. 13:57 Mac nekem

Nem, nem találtam ki semmilyen zseniális műszaki megoldást. Az öcsém javaslatára délelőtt vettem egy PCI-os USB kártyát. Nagyon töpi kis cucc, 4 külső és egy belső slotot bocsájt rendelkezésre 2000 Ft ellenében.

Hazahoztam, beledobtam a PC-be és startoltam. Az XP gyakorlatilag azonnal felismerte és telepítette hozzá a drivereket. Remegő kézzel dugtam be az iPhone kábelének csatlakozóját. A telefon két másodperc múlva a már jól ismert (de oly régen hallott) csipogással jelezte, hogy köszöni jól van és minden rendben. Széles mosoly terült el az arcomon és bár kis frusztráció megmaradt azért sokkal nyugodtabb vagyok.

Indulok kajálni, addig meg had menjen a bekáp.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macnekem.blog.hu/api/trackback/id/tr17688928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása