HTML

Mikor a "Mac nekem" blogot létrehoztam az a cél vezérelt, hogy valahogyan én is csatlakozhassam a Mac userek táborához. Sajnos az anyagi lehetőségeim jelentősen korlátozottak így utolsó esélyként benneteket hívlak segítségül. Minden megoldás érdekel.

Project állása: 0,0 %

Ha gondolod PayPal-on keresztül is segíthetsz bármekkora összeggel. Klikkelj a "Donate" gombra.

KONTAKT

macnekem kukac gmail pont com

KOMMENTEK

Nem látja a Windows az iPhone-t

2008.09.24. 15:37 Mac nekem

Úgy érzem mindent megtettem a Windows újrainstallálása után. Most egy fullra felupgradelt Windows XP Professional feszít a winchesteren. Az iPhone-nak azonban ez is kevésnek bizonyult. Sajnos továbbra sem ismeri fel a gépem. Nem csak az iTunes-ban nem látom, de ha bármelyik USB portra kötöm már a aksitöltés sem indul el. Az összes többi USB-s eszközömmel viszont nincs probléma. Tudja valaki a megoldást?

Gondoltam arra is, hogy a kábel romlott el, de más gépeken (konkrétan hármat is kipróbáltam) azonnal működött minden. Vagyis számomra érthetetlen az egész problémakör. Jók az USB portok, az XP látja is őket de amikor csatlakoztatom kb. 1 perc gondolkodás után "ismeretlen eszköz"-t ír ki bármelyikre is kötöm.

 

 

 

 

 

 

 

A "tulajdonságok" alatt pedig csak annyit látok, hogy az "Nincs illesztőprogram telepítve az eszközhöz.".

 

 

Hiába távolítom el, ugyanazt a Microsoft illesztőprogramot teszi vissza. Holott az Adobe Mobile Device-t látom futni a services.msc-ben.

 

Vegyek Mac-et, tudom...
Segítség!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macnekem.blog.hu/api/trackback/id/tr35679436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása